onsdag 28. januar 2009

7 uinteressante ting om meg selv

Jeg ble "utfordret" til å skrive 7 uinteressante ting om meg selv. 7 ting som ingen bryr seg om, 7 helt tilfeldige ting. Her gjelder det å ha god fantasi, og jeg skal prøve mitt beste:

1) Jeg snur alltid puten for å ha hodet på den kalde siden, hvis ikke får jeg ikke sove.
2) Jeg pleier å kjøpe en sjokolade i kantinen hver tirsdag før tysktimen.
3) Jeg har et klistremerke på skapet mitt.
4) For noen uker siden mistet jeg hetta til boblejakka mi.
5) Jeg synes Mangnus Torske sin sleik er ganske så glætt.
6) Penalet mitt er sort og inneholder tre reklamepenner, to passere en tom pakke repsils og noen Post-it lapper.
7) Jeg liker å gå med sokker som ikke er brukt før.


Jeg utfordrer Håvard Jarl Rivedal, Markus Thrygg og Oscar.

Ingen kommentarer: